Vacatures

Terug naar overzicht

 

Junior Communicatie & Marketing Coördinator

Als Junior Communicatie & Marketing Coördinator is het onder andere jouw taak om Antwerpse Bouwwerken op de “digitale” kaart te zetten. Je zal verantwoordelijk zijn voor de dagdagelijkse berichten die intern en extern worden uitgestuurd en bewaakt de uniformiteit op sociale media en qua huisstijl. Creativiteit en het opvolgen van trends liggen in jouw natuur. Na een grondige analyse van ons huidige bedrijfsprofiel, ga je online en offline aan de slag!

Een greep uit je takenpakket:

  • Je stelt mee een jaarlijks marketing- & communicatieplan op en zet deze om in concrete acties;
  • Online campagnes, website en SEO/SEA worden door jou geïnitieerd en nauwgezet opgevolgd. Hierbij heb je de mogelijkheid om externe partners in te schakelen;
  • Je houdt alle interne en externe communicatiekanalen up-to-date;
  • De redactie van teksten voor diverse doeleinden neem je voor jouw rekening;
  • Je bedenkt acties omtrent employer branding in functie van rekrutering, retentie, & corporate social responsiblity;
  • Je bent betrokken bij de logistieke organisatie van jobbeurzen en detecteert allerlei PR-opportuniteiten om het imago van AB te boosten;
  • Je kan overtuigende en boeiende presentaties opstellen op basis van externe input;
  • Je staat in voor de implementatie van het marketingplan van de moederholding Eiffage;
  • Je bent in staat analyses te maken van je acties en stuurt bij waar nodig;
  • Je straalt het ambassadeurschap van AB uit!

Profiel:

  • Je hebt minstens een professionele bachelor behaald in communicatiemanagement, marketing of journalistiek en hebt idealiter een eerste werkervaring achter de kiezen. Gemotiveerde schoolverlaters met een stage-ervaring in een corporate omgeving komen echter ook in aanmerking;
  • Je geschreven kennis van Nederlands en Engels is uitmuntend en je kan je vlot uitdrukken in het Frans;
  • Je hebt een vlotte pen;
  • Word, Excel en Powerpoint zijn geen onbekenden;
  • Je kan autonoom werken en bepaalt zorgvuldig je prioriteiten;
  • Je weet anderen te enthousiasmeren en straalt gedrevenheid uit;
  • Je bent visueel sterk en hebt oog voor esthetiek en detail;
  • Kennis van Adobe Indesign, Photoshop, GIMP en Illustrator is een grote troef

Wij bieden:

  • Een aantrekkelijke rol met veel autonomie;
  • Een stevig aanbod aan opleidingen;
  • Een bedrijf dat investeert in innovatie en efficiëntie;
  • Een vlakke organisatiestructuur met veel overlegmomenten;
  • Een uitstekend loon aangevuld met heel wat extralegale voordelen zoals een smartphone, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, ecocheques, e.a. 
  • Een stabiel bedrijf, behorend tot een grote, internationale groep;
  • Een leuk en modern hoofdkantoor, dicht bij het commercieel centrum van Antwerpen, en toch vlot bereikbaar, zowel via openbaar vervoer als met de auto of fiets;
  • Sports after work, van muurklimmen tot boogschieten, voor ieder wat wils.

Interesse ?

Solliciteren kan via de website.

Voor vragen contacteer je Karolien Sluyts, HR Manager op 03/205.28.57.